Julska pripeka,prepiska, fragmenti

(Belatukadruz : SFINGI)

Draga Suzana,

kada je reč o izvorima, TI SI KOREKTNA. To je u redu.
Jer toga u blogosferi manjka.
Što se tiče Belatukadruza – jednog od mojih pseudonima, koji je razrešen, treba ovako pisati, kad je reč o autorstvu: Belatukadruz (alias Miroslav Lukić, 1950 – ).
Ja nisam zakeralo, ali već sam neke knjige objavio pod tim imenom, a neke tek treba da budu odštampane – prevod mojih pesama na engleski, sirotinjski, ali… o tom potom.
Ne znam koliko Ti je poznato, Lukića ima koliko kusih pasa u srpskoj literaturi, i ja ću kad god budem mogao, od danas, pa ubuduće, štampati svoje knjige pod tim jednim imenomBelatukadruz (u keltskoj mitologiji božanstvo koje su poštovali Britonci. Ono je bilo ili bog rata ili bog sunca. Njegova funkcija nije jasno definisana)…Ja tom imenu, koje mi je došlo iz tame dubine vekova, udahnjujem novi sadržaj, nadam se…
Ali urednici, a naročito oni, koji su objavili 3-4, pa i 6 svojih knjižuraka, ne vole kad im pošaljem rukopis potpisan tium pseudonimom, koji je verovatnop moje pravo ime i prezime kroz vreme…
Izvini, odoh ja u …predaleko.
_________________________________
(SFINGA : Belatukadruzu)
Hvala na sugestiji. Ispravila sam.
Tvoje pesništvo me baš nadhnjuje. (Red je da pređem na TI, iz neke druge pozicije poštovanja) Blisko mi je, jer me je oduvek privlačilo snoviđenje lavirinata ljudske duše. Valjda sam se tako rodila, a i mučne situacije života su me uvek terale na dublje razmišljanje o „unutrašnjim pozadinama“, pomešano sa maštom i radoznalošću, osećala sam da moram rešiti neka pitanja. A sa druge strane, svesna nekih težina, bežala sam u lakoću. Trebalo je vremena da se oslobodim skučenosti unapred opdređenih životnih formi koje sam sama pravila, a neke nesvesno usvajala. Prihvatanje života je velika mudrost.  I prepuštanje, ali bez stihije. Bar sam toga svesna. I drago mi je da sam te otkrila.

Što se tiče blogovanja, trudim se da budem korektna. Uvek postavljam veze, pa čak i umetnika čije slike postavljam. Često ih i poštom obavestim. Mislim da je to red.

I hvala za objašnjenje pseudonima. A baš sam se pitala da li je još jedna igra reči (tebi svojstvena) ili ima neko drugo značenje mitologija koje ne poznajem.

I sve priče o snovima su prosto neverovatne. Jer, meni se dešava da sanjam kuće, krovove, koje kasnije materijalizujem, a u zadnje vreme sam počela da sanjam i priče. Čitave rečenice. U sred noći se probudim, kao da sam izašla iz neke priče, jako lepih reči. Moraću da počnem da ih zapisujem. Samo da se malo bolje organizujem. Moj posao je ponekad veoma naporan i odnese mi ceo dan, i prilično me iscrpi. Ne bih volela da u pisanje bežim, kao što sam činila pre neku godinu, već da to bude iz radosti, i potrebe nekog drugačijeg izraza. Bežati ne vredi. Ne isplati se….

Pozdrav
Vidimo se uskoro.

Оставите одговор

